برندی از محصولات زیبایی آلمانی که حتما باید بشناسید

خانومی اسکین
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
تبلیغات



 

وقتی صحبت از محصولات زیبایی می شود، بیشتر مردم در مورد مراقبت از پوست کره ای یا محصولات زیبایی فرانسوی صحبت می کنند. اما گروه منودلیار در این مقاله قصد دارد شما را با دنیای جدیدی از این محصولات آشنا کند که محصولات مراقبت از پوست آلمانی هستند که در سال های اخیر کمتر مورد توجه قرار گرفته اند و یا کمی فراموش شده اند. در این مقاله تعدادی از مهم ترین برندهای قدیمی و جدید ساخت آلمان را انتخاب کرده و به شما معرفی می کنیم. پس اگر مشتاقید بیشتر در مورد آن بدانید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

نیوآ

جعبه گرد آبی قطعا اولین چیزی است که ما را به یاد این محصول زیبایی آلمانی می اندازد. این تعجب آور نیست زیرا این محصول بیش از 100 سال است که تولید می شود. در سال 1911، دکتر اسکار تروپلوویتز لانولین را از چربی پشم گوسفند (مخلوطی از آب و روغن) استخراج کرد و سپس خمیر را با گلیسیرین حاصل از گیاه چینی، اسید سیتریک، زنبق دره و عطر گل رز ترکیب کرد. اولین کرم پوست پایدار ایجاد شد. از آنجایی که رنگ آن به سفیدی برف است، آن را "Nivea" (برگرفته از کلمه لاتین Nivis به معنی "برف") نامیدند.

از آن زمان تاکنون کوچکترین تغییری در دستور پخت این کرم بین المللی ایجاد نشده است. اما این برند چندین محصول موفق دیگر نیز دارد، به عنوان مثال کرم های ضد پیری کوآنزیم Q10، دستمال مرطوب و نوارهای سوراخ بینی برای جوش های سرسیاه از محصولات منحصر به فرد این شرکت است. با وجود تنوع محصولاتی که امروزه این برند دارد، اما مشتریان نام این برند قدیمی را با محصولات مراقبت از پوست تعریف می کنند.

دکتر هاوشکا

چندین سال است که هیچ لوازم آرایشی طبیعی وجود ندارد. برند سنتی سوئیسی «ولدا» پیشگام این گرایش بزرگ بود و پس از آن برند دکتر هوشکا در این زمینه شروع به فعالیت کرد. در دهه 1930، شیمیدان و بنیانگذار دکتر رودولف هوشکا شروع به تولید کرم های بدون مواد مصنوعی بر اساس اصول پزشکی اینترپوپیک کرد. هر محصول از گیاهان موثری مانند شنبلیله (از خانواده نعناع) یا گلبرگ گل رز تهیه می شود. این گیاهان باعث می شوند پوست به تعادل کامل خود برگردد. دکتر هوشکا بیشتر این گیاهان را در باغ شخصی خود پرورش می دهد.

این برند موفقیت جهانی خود را مدیون جولیا رابرتز ستاره هالیوود است، زیرا او از طرفداران این برند زیبایی است و همیشه در مصاحبه های خود این محصولات زیبایی طبیعی آلمانی را توصیه می کند. علاوه بر این، افراد مشهوری مانند مدونا، کیت ماس ​​و استلا مک کارتی از این برند استقبال کرده اند. محصولات زمستانی این برند را حتماً باید به خاطر بسپارید، به عنوان مثال صابون های حمام با روغن کاج گرم کننده و ماسک تسکین دهنده با روغن فندق که از پوست های تحریک شده و قرمز شده در فصل سرد مراقبت می کنند.

 

https://irankhanum.com/shop/hygienic/


تاريخ : چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 19:1 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: